دورکن دست دوم

دورکن آلتندورف ، دورکن پایون ، دورکن نوین چوب ، دورکن آریو ، دورکن ایگل ، دورکن KDT ، دورکن توکل ، دورکن فلدر و دورکن سعید دست دوم

دورکن دست دوم

دورکن آلتندورف ، دورکن پایون ، دورکن نوین چوب ، دورکن آریو ، دورکن ایگل ، دورکن KDT ، دورکن توکل ، دورکن فلدر و دورکن سعید دست دوم

دورکن دست دوم KW 1038

دستگاه دورکن دست دوم کاوا مدل KW 1038 با قیمت بسیار مناسب و کیفیت ایده آل. این ماشین با سال ساخت ۲۰۱۶ و بسیار تمیز و در حد نو می باشد می باشد. این ماشین دارای تنظیمات ارتفاع تیغ اره بصورت برقی و تنظیمات زاویه بصورت دستی می باشد. موتور این ماشین ۷.۵ اسب بخار قدرت دارد. قیمت دورکن دست دوم کاوا با توجه به کیفیت و سلامت و نو بودن آن بسیار متعادل و مقرون به صرفه خواهد بود.
دورکن دست دوم 3.8 کاوا چوب
دورکن دست دوم ۳.۸ کاوا چوب
مشخصات فنی :
طول ریل : ۳۸۰ سانتی متر.
سال ساخت : ۲۰۱۶.
تنظیمات ارتفاع تیغ اره : برقی و کاملا دقیق و کارآمد.
تنظیمات زاویه بصورت دستی.
توان موتور ۷.۵ اسب بخار.
مدل : KW 1038.
عرض ریل دستگاه: ۴۱ سانتی متر.
سیستم ریل واگنی بسیار با کیفیت.

مزایای دستگاه:
این ماشین کاوا چوب دارای ریل بسیار روان آلومنیومی سوپر آلیاژ می باشد. عرض ریل آن ۴۱ سانتی متر است و به راحتی بر روی این ریل عریض می توان قطعه کارهای بزرگ را قرار داد. دستگاه بسیار نو و کم کارکرد است و خرید آن با قیمت عرضه شده بسیار توجیح پذیر است.

قیمت دورکن دست دوم :
قیمت دورکن دست دوم کاوا مدل KW 1038 با توجه به سلامت و میزان نو بودن آن بسیار متعادل و توجیح پذیر است. این ماشین بسیار کم کارکرد است و خرید آن کاملا اقتصادی خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.